Hírek
Tájékoztatás
NYITVATARTÁS VÁLTOZÁS
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy ügyfélszolgálati irodáink 2024.08.03-án (szombaton) zárva tartanak!
Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Tájékoztató
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Esztergom, Nyergesújfalu, Tatabánya és a Budakalász hulladékudvaraink 2024. augusztus 20.-án (kedden) zárva tartanak.
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Tájékoztatás
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy lábatlani ügyfélszolgálati irodánk 2024. július 22-26. között zárva tart.
Szíves megértésüket megköszönve,
Üdvözlettel,
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Szelektív hulladéktároló edények biztosítása Szomoron
Tájékoztató a szelektív és az elkülönített hulladék gyűjtésre rendszeresített gyűjtőedény térítésmentes átvételéről
Tisztelt Szomori Ügyfeleink!
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. – mint 2023. július 1-től a hazai hulladékgazdálkodási rendszer környezeti és gazdasági szempontból is fenntartható működtetéséért felelős társaság – a hulladékszállítási szerződéssel rendelkező ügyfelei részére térítésmentes használatra biztosít szabványos szelektív hulladékgyűjtő edényt a szelektív hulladék ingatlanon történő gyűjtéséhez. Az új szelektív hulladékgyűjtő edényt mindazon ügyfeleink részére biztosítjuk, akik jelenleg a vegyes háztartási (kommunális) hulladékot gyűjtőedényben gyűjtik, és az eddigiek során a szelektív hulladékot zsákban gyűjtötték.
Lakossági ügyfeleink fejenként 1 darab szabványos szelektív gyűjtőedényre jogosultak.
Mit kell tenni, hogy Ön térítésmentesen új szelektív hulladékgyűjtő edényt kaphasson?
Az új szelektív hulladékgyűjtő edény
Átvételének ideje: 2024. július 4-én (csütörtök) és 2024. július 5-én (péntek) 8-17 óráig
2024. július 6-án ( szombat ) 8 – 12 óráig
Átvételének helye: Szomor Vörösmarty u. 3. ( volt Önkormányzati Hivatal )
Az új szelektív hulladékgyűjtő edényt lakossági ügyfeleink, lakcímkártya, személyigazolvány, valamint egy hulladékkezelési számla vagy csekkbemutatását követően személyesen vehetik át, nem saját tulajdonú ingatlan esetén meghatalmazás bemutatásával.
Meghatalmazással történő edényzet átvétel esetén is szükséges, a szerződött ügyfél hulladékkezelési számlájának, vagy csekkjének a bemutatása.
Azon ingatlanhasználók akik nem rendelkeznek aktív hulladékszállítási szerződéssel, a szerződéskötést követően jogosultak, a szelektív hulladéktároló edény átvételére.
A szelektív-hulladékgyűjtési rendszer – a gyűjtőedények által nyújtott előnyökön túl - nem változik.
A szelektíven gyűjtött hulladékot a területi szolgáltató továbbra is a már megszokott, hulladéknaptárban megadott szelektív gyűjtési napon szállítja el. A kihelyezett edényen felüli többlethulladék továbbra is kihelyezhető átlátszó zsákban a kuka mellé, azaz továbbra is mennyiségi korlátozás nélkül szállítjuk el a szelektív hulladékot. Az új szelektív hulladékgyűjtő edénybe műanyag, fém és papír hulladék gyűjthető, amellyel kapcsolatosan minden információ elérhető a hulladékgyűjtő edényhez mellékelt szórólapon és a MOHU honlapján a www.mohu.hu weboldalon.
Az átadott új szelektív hulladékgyűjtő edények a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. tulajdonát képezik, ezért kérjük annak rendeltetésszerű használatát és állapotának megőrzését.
Köszönjük, hogy a hasznosítható hulladékok szelektív gyűjtésével hozzájárul természeti kincseink közös megóvásához, és hogy ezáltal tiszta, környezetbarát országot, felelősségteljes társadalmat építhetünk.
Tisztelettel:
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft
Tájékoztató
Tisztelt Ügyfeleink!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk telefonszáma 2024. július 1-től megváltozott. Az új központi MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. által biztosított elérhetőség a következő:
Kérjük, hogy a továbbiakban ezen a számon vegyék fel velünk a kapcsolatot az irányítószámuk megadásával. Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!
Üdvözlettel,
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Ügyfélszolgálatok
2800 Tatabánya
|
2800 TataVáralja utca 6.06 1/776-77-77 ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu Ügyintézés személyesen: Kedd: 8:00 - 17:00 Ügyintézés telefonon: Hétfő: 7:00 - 19:00 |
2900 Komárom
|
2500 Esztergom
Pór Antal tér 1.
06 1/776-77-77
ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Ügyintézés személyesen:
Hétfő: 7:00 - 19:00
Kedd: 8:00 - 12:00
Szerda: 12:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: zárva
2932 Almásfüzitő
|
2536 Nyergesújfalu
Kossuth L. u. 106.
06 1/776-77-77
ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Személyes és telefonos ügyintézésre
minden hónap első keddjén
8:00 – 12:00 között van lehetőség.
Lábatlan Polgármesteri Hivatal
(2541 Lábatlan, József A. u. 60.)
Minden páros héten:
Kedd: 12:00 - 16:00;
Csütörtök: 12:00 - 16:00 óráig
Email: ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Telefon: 06 1/776-77-77