Hírek
Edényzetek - érvényesítő matrica
Tisztelt Ügyfeleink!
Az NHKV Zrt. a 2020. negyedik negyedévi számla mellékleteként megküldte a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződést igazoló, 2021. évre vonatkozó igazoló matricát, melyet az edényzet oldalfalára kellett felhelyezni.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy munkatársaink folyamatosan ellenőrzik, hogy az Ön(ök) által alkalmazott gyűjtőedényzeteken felhelyezésre kerültek e a matricák.
Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy az érvényesítő matricával nem rendelkező hulladéktároló edényzetek 2021.04.06-tól nem kerülnek ürítésre.
Kérjük amennyiben nem rendelkeznek érvényesítő matricával, vagy hulladékszállítási szerződéssel szíveskedjenek felvenni ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei honlapunkon a „Kapcsolat” menüpont alatt megtalálhatóak.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!
Üdvözlettel:
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft
Ügyfélszolgálatok
2800 Tatabánya
|
2800 TataVáralja utca 6.06 1/776-77-77 ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu Ügyintézés személyesen: Kedd: 8:00 - 17:00 Ügyintézés telefonon: Hétfő: 7:00 - 19:00 |
2900 Komárom
|
2500 Esztergom
Pór Antal tér 1.
06 1/776-77-77
ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Ügyintézés személyesen:
Hétfő: 7:00 - 19:00
Kedd: 8:00 - 12:00
Szerda: 12:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: zárva
2932 Almásfüzitő
|
2536 Nyergesújfalu
Kossuth L. u. 106.
06 1/776-77-77
ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Személyes és telefonos ügyintézésre
minden hónap első keddjén
8:00 – 12:00 között van lehetőség.
Lábatlan Polgármesteri Hivatal
(2541 Lábatlan, József A. u. 60.)
Minden páros héten:
Kedd: 12:00 - 16:00;
Csütörtök: 12:00 - 16:00 óráig
Email: ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Telefon: 06 1/776-77-77
2510 Dorog, Hantken Miksa utca 8.
Telefon: 06 1/776-77-77
Email: ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Ügyintézés személyesen:
Hétfő: 13:00 - 16:00
Ügyintézés telefonon:
Hétfő: 7:00 - 19:00
Kedd: 8:00 - 14:00
Szerda: 7:00 - 15:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 12:00