Hírek
Tájékoztató - Hulladékudvarok
Tisztelt Ügyfeleink !
Társaságunk hulladékudvarai (Tatabánya Dubnik-völgy, Tatabánya Búzavirág út, Nyergesújfalu valamint Budakalász) 2021.03.29-től ismét a megszokott nyitvatartási időben fogadja kedves ügyfeleit !
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit KFT.
Felhívás !
Tisztelt Budakalászi Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a hulladéktároló edények osztásának módosított időpontjai az alábbi linken elérhetőek:
Hulladéktároló edények osztása
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft
Edényzetek - érvényesítő matrica
Tisztelt Ügyfeleink!
Az NHKV Zrt. a 2020. negyedik negyedévi számla mellékleteként megküldte a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződést igazoló, 2021. évre vonatkozó igazoló matricát, melyet az edényzet oldalfalára kellett felhelyezni.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy munkatársaink folyamatosan ellenőrzik, hogy az Ön(ök) által alkalmazott gyűjtőedényzeteken felhelyezésre kerültek e a matricák.
Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy az érvényesítő matricával nem rendelkező hulladéktároló edényzetek 2021.04.06-tól nem kerülnek ürítésre.
Kérjük amennyiben nem rendelkeznek érvényesítő matricával, vagy hulladékszállítási szerződéssel szíveskedjenek felvenni ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei honlapunkon a „Kapcsolat” menüpont alatt megtalálhatóak.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!
Üdvözlettel:
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft
Fehér csekk tájékoztató
Tájékoztatjuk, hogy 2021. január 01-től az NHKV Zrt. a csekkes fizetési módú hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról szóló számlákra az eddig használatban lévő készpénzátutalási megbízások (sárga csekk) helyett, postai számlabefizetési megbízás (fehér csekk) kerül, melyen keresztül van lehetőség a csekkes fizetési módú számlák kiegyenlítésre.
A Magyar Posta Zrt. a fehér csekket 2013. januárjában vezette be, melyhez – több szolgáltatóhoz hasonlóan – fenti naptól az NHKV Zrt. is csatlakozott.
A változás nem érinti a csekken történő befizetés menetét, vagyis továbbra is a postahivatalokban, bankautomatán (icsekk), valamint telefonos applikáción keresztül a csekken szereplő QR kód beolvasásával tudják kiegyenlíteni a csekkes fizetési móddal kiállított számlákat.
Egyúttal tájékoztatjuk, hogy a fehér csekk bevezetésével egyidejűleg 2021. január 1. számla keltétől kiállított összes számla hátoldalán – fizetési módtól függetlenül – megjelenítésre kerül az MNB QR kód, mellyel azonnali fizetés kezdeményezésre is lesz lehetőség.
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit KFT.
Ügyfélszolgálatok
2800 Tatabánya
|
2800 TataVáralja utca 6.06 1/776-77-77 ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu Ügyintézés személyesen: Kedd: 8:00 - 17:00 Ügyintézés telefonon: Hétfő: 7:00 - 19:00 |
2900 Komárom
|
2500 Esztergom
Pór Antal tér 1.
06 1/776-77-77
ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Ügyintézés személyesen:
Hétfő: 7:00 - 19:00
Kedd: 8:00 - 12:00
Szerda: 12:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: zárva
2932 Almásfüzitő
|
2536 Nyergesújfalu
Kossuth L. u. 106.
06 1/776-77-77
ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Személyes és telefonos ügyintézésre
minden hónap első keddjén
8:00 – 12:00 között van lehetőség.
Lábatlan Polgármesteri Hivatal
(2541 Lábatlan, József A. u. 60.)
Minden páros héten:
Kedd: 12:00 - 16:00;
Csütörtök: 12:00 - 16:00 óráig
Email: ugyfelszolgalat.tatabanya@nhsz.hu
Telefon: 06 1/776-77-77